Pozastavenie blogu

15.09.2013 11:30

Ahoj, všetci :-))

Takže, mám pár vecí ktoré by som chcela oznámiť. Prvá je len moje oneskorené prianie pre všetkých mojich čitateľov ale samozrejme aj ostatných :-) Takže vám všetkým prajem príjemný nástup do školy/práce aby sa vám darilo aj po lete :-))

Druhá vec je menej radostná a to síce, že s ľútosťou musím skonštatovať, že pozastavujem blog a to na neurčitý čas. Dôvodov mám viacero, času už nie je toľko ako predtým a ja sa teraz potrebujem sústrediť predovšetkým na svoj vlastný život, taktiež je na blogu pomenej ľudí,čož je moja chyba ale toto samozrejme nie je nejaký pre mňa dôležitý bod, lebo ako sa vraví ak je hoci aj jeden človek, ktorý vám venuje pozornosť, zaslúži si to po čo prišiel a nie odfláknutú prácu. A ten posledný najdôležitejší dôvod je, že sa mi do písania FF akosi nechce. Inšpirácia a nápady , ktoré som kedysi mala sa akosi stratili, no na druhú stranu sa preskupili a ja som dostala neobyčajnú chuť vytvoriť niečo svoje, no zatiaľ len súkromne. S písaním teda určite nekončím, len na neučito nenápišem žiadnu FF poviedku. Blog však určite nezruším, to čo tu je tu aj ostane a časom sa k tomu opäť hádam vrátim. Občas možno niečo vytvorím a pridám ale nebude to často a hlavne preto sem vesím tento oznam. Až sem jedného dňa prídem verím, že tu ešte niekoho nájdem a v opačnom prípade to bude skvelá príležitosť na nový začiatok :-) Jenninu kapitolovku sem určite dám ak mi pošle pokračovanie, takže ona "neodchádza". 

Za všetky články a komentáre, ktoré ste tu za tie mesiace zanechali vám ešte raz ďakujem a prajem vám vo všetkom veľa šťastia :-))

Vaša Bannie :-)